Firma Grayscale, zarządzająca kryptowalutowymi aktywami rozpoczęła krajową kampanię reklamową, wzywając inwestorów do przejścia na waluty cyfrowe, takie jak Bitcoin (BTC) i Ethereum (ETH) za pośrednictwem jej oferty.
30-sekundowa reklama pokazuje, jak pieniądz ewoluował przez tysiące lat. Od muszli i metali do pieniądza fiducjarnego, a teraz „przyszedł czas na walutę cyfrową”. Warto zauważyć, że reklama w ogóle nie wspomina o Bitcoinie, tak jak poprzednia kampania „DropGold”. Rzecznik Grayscale powiedział, że nowa reklama „koncentruje się na walutach cyfrowych, marce Grayscale i jej produktów – a nie tylko jednej walucie cyfrowej, takiej jak Bitcoin”.
Reklama została po raz pierwszy wyemitowana w CNBC, a następne będą MSNBC, FOX i FOX Business – twierdzi założyciel i dyrektor generalny Grayscale: Barry Silbert.
Grayscale dostarcza kryptowalutowe produkty inwestycyjne, w tym Trusty Bitcoin i Ethereum, które pomagają inwestorom w ekspozycji na te aktywa bez ich bezpośredniego kupowania lub przechowywania. W zeszłym miesiącu firma Grayscale odnotowała rekordowe wpływy na 905,8 mln USD. Grayscale zarządza teraz łącznymi aktywami o wartości 5,6 miliarda USD.